Често задавани въпроси
Имаш друг въпрос и не намираш отговора тук? Свържи се с нас и ще ти отговорим възможно най-скоро.
- Колко време отнема ремонтът?
Повечето ремонти се извършват в рамките на същия ден. При по-сложни случаи или при нужда от специфични части, ремонтът може да отнеме 2-3 работни дни.
- Давате ли гаранция за ремонта?
Да, предоставяме гаранция за всички извършени ремонти и използвани части. При възникнал проблем, ще го отстраним безплатно.
- Колко е гаранционният срок?
Гаранционният срок зависи от ремонта и частите. Обикновено предоставяме гаранция между 3 и 6 месеца. Точният срок ще бъде вписан в гаранционния документ, който ще получиш при приемане на устройството.
- Какво се случва, ако проблемът се повтори?
Ще направим бърза проверка и ако проблемът е покрит от гаранцията, ще го отстраним безплатно и с приоритетно обслужване.
- Какво не покрива гаранцията?
Гаранцията не покрива нови механични повреди, удари, намокряне или проблеми, причинени от неправилна употреба след ремонта.
- Работите ли с всички марки телефони?
Да, предлагаме ремонт на телефони iPhone, Samsung, Xiaomi, Huawei, Realme, Honor, Motorola, Nokia, Sony, LG, HTC и други. Можеш да се свържеш с нас, за да потвърдим наличност на части за твоя модел.
- Какви части използвате при ремонта?
Работим с висококачествени оригинални или съвместими части в зависимост от желанието и бюджета на клиента. Винаги ще те информираме за възможните варианти.
- Нужно ли е предварително записване за ремонт?
Не е задължително. Можеш да посетиш нашия сервиз в София без предварително записване, но за по-бързо обслужване препоръчваме да се свържеш с нас предварително.
- Ще загубя ли данните си при ремонта?
В повечето случаи ремонтът не изисква изтриване на данни. Все пак, препоръчваме предварително да направиш резервно копие, когато е възможно.
- Какви устройства ремонтирате?
Ремонтираме телефони, таблети, лаптопи и някои аксесоари на всички водещи марки, като например – iPhone, Samsung, Huawei, Xiaomi, POCO, Realme, Lenovo и много други.
- Колко струва ремонтът на телефон?
Цената на ремонта зависи от модела на телефона, лаптопа или таблета и вида на повредата. В MobiSelect предлагаме конкурентни цени и ще ти предоставим конкретна оферта след безплатна диагностика.
- Ремонтирате ли устройства, които са мокрени
Да, предлагаме диагностика и почистване на устройства, които са били в контакт с вода. Успеваемостта зависи от това колко бързо е донесено устройството при нас.
- Предлагате ли услуги за почистване или профилактика?
Да, извършваме професионално почистване на устройства и профилактика, за да работят по-дълго и по-добре.
- Наистина ли диагностиката е безплатна?
Да, безплатната диагностика е напълно безплатна и не те обвързва с ремонт при нас. Можеш да откажеш офертата без никакви такси.
- Колко време отнема диагностиката?
В повечето случаи извършваме безплатната диагностика в рамките на 30-60 минути. При по-сложни случаи ще те информираме своевременно.
- Какви устройства подлежат на безплатна диагностика?
Предлагаме безплатна диагностика за телефони, таблети, някои аксесоари, настолни компютри и лаптопи – независимо от марката или модела.
- Как мога да платя?
Приемаме плащане в брой и с карта на място в сервиза.
- Как да разбера дали си струва да ремонтирам устройството?
Нашите техници ще направят безплатна диагностика и ще ти предоставят ясна оценка за стойността на ремонта, за да можеш да прецениш дали е изгодно.
- Какви видове ремонти предлагате?
Предлагаме смяна на дисплеи, батерии, букси за зареждане, ремонти по платката, отстраняване на софтуерни проблеми, почистване и диагностика на различни устройства.
- Монтирате ли камери извън София?
Да, осигуряваме услугата на територията на цяла България за места на 20км от София цените са същите, като за гр.София.
- Колко време отнема монтажът?
Обикновено завършваме монтаж на 1 до 4 камери в рамките на 1 работен ден, в зависимост от обекта.
- Мога ли да наблюдавам камерите от телефона си?
Да, ще ти помогнем да инсталираш приложението и ще те обучим как да следиш камерите в реално време.
- Предлагате ли поддръжка след монтажа?
Да, осигуряваме гаранционна и извънгаранционна поддръжка, както и бърза реакция при проблеми.
- Колко време отнема смяната на дисплей?
Обикновено ремонтът се извършва в рамките на 30 до 60 минути, ако частта е налична.
- Мога ли да запазя данните си?
Да, смяната на дисплей не засяга данните в устройството – всичко остава непокътнато.