Информация
Гаранция за ремонтите
В MobiSelect държим на качеството и коректността. За всички извършени ремонти и подменени части предоставяме гаранция, защото вярваме в работата си.
Нашата гаранция е доказателство за вниманието, което отделяме на всеки детайл. Целта ни е да ти осигурим дълготрайно и безпроблемно ползване на устройството ти след ремонта.
Продължителността на гаранцията зависи от вида на извършения ремонт и използваните резервни части. В повечето случаи предоставяме гаранция между 3 и 6 месеца. За някои услуги и части срокът може да бъде по-дълъг или по-кратък в зависимост от спецификата на ремонта. Точният гаранционен срок ще бъде описан в гаранционния документ, който ще получиш при приемане на устройството и веднага след безплатната диагностика.
- Гаранция за части и труд. Всички ремонти и резервни части са покрити от гаранция за определения срок.
- Прозрачни условия. Ще получиш писмен документ с описаните условия на гаранцията за конкретния ремонт.
- Бързо съдействие при рекламация. Ако се появи проблем, ще го отстраним възможно най-бързо и без допълнителни разходи.
Какво покрива гаранцията?
Гаранцията, която предоставяме в MobiSelect, обхваща както резервните части, които сме използвали, така и извършените ремонтни дейности. Това означава, че ако възникне проблем с частта или със самия ремонт, ще го отстраним бързо и безплатно.
- Дефекти в подменените части
- Неизправности, свързани с извършения ремонт
- Скрити фабрични дефекти на използваните резервни компоненти
- Лош монтаж или недостатъчно фиксиране на частите
Гаранцията не покрива нови механични повреди, удари, намокряне или проблеми, възникнали в резултат на неправилна употреба след ремонта.
“Консултираха ме много подробно и ми обясниха всичко. Чувствам се спокоен, че оставих телефона си при тях.”
Ако имаш въпроси относно гаранцията, свържи се с нас или ела на място. Ще ти обясним всички детайли и ще ти предоставим официален гаранционен документ.
Примери от практиката
В MobiSelect се стремим винаги да подкрепим клиентите си, когато това е обосновано от гаранционните условия. Например:
- Ако подменена батерия започне да губи капацитет необичайно бързо в гаранционния срок – ще я сменим безплатно.
- Ако след смяна на дисплей забележиш производствен дефект – ще извършим нова подмяна без допълнителни разходи.
- Ако след ремонт устройството спре да зарежда поради наш технически пропуск – ще поправим безплатно.
При възникнал проблем винаги ще направим бърза проверка и ще реагираме с приоритет, защото клиентското спокойствие е важно за нас.
Защо да избереш MobiSelect?
Ние не правим компромиси с качеството. В MobiSelect получаваш гаранция, яснота и отношение, на което можеш да разчиташ.
Довери се на нас за качествен ремонт с гаранция и спокойствие.
Често задавани въпроси за ремонтите
Имаш друг въпрос и не намираш отговора тук? Свържи се с нас и ще ти отговорим възможно най-скоро.
- Колко е гаранционният срок?
Гаранционният срок зависи от ремонта и частите. Обикновено предоставяме гаранция между 3 и 6 месеца. Точният срок ще бъде вписан в гаранционния документ, който ще получиш при приемане на устройството.
- Какво се случва, ако проблемът се повтори?
Ще направим бърза проверка и ако проблемът е покрит от гаранцията, ще го отстраним безплатно и с приоритетно обслужване.
- Какво не покрива гаранцията?
Гаранцията не покрива нови механични повреди, удари, намокряне или проблеми, причинени от неправилна употреба след ремонта.
- Колко струва ремонтът на телефон?
Цената на ремонта зависи от модела на телефона и вида на повредата. В MobiSelect предлагаме конкурентни цени и ще ти предоставим конкретна оферта след безплатна диагностика.
- Колко време отнема ремонтът?
Повечето ремонти се извършват в рамките на същия ден. При по-сложни случаи или при нужда от специфични части, ремонтът може да отнеме 2-3 работни дни.
- Работите ли с всички марки телефони?
Да, предлагаме ремонт на телефони iPhone, Samsung, Xiaomi, Huawei, Realme, Honor, Motorola, Nokia, Sony, LG, HTC и други. Можеш да се свържеш с нас, за да потвърдим наличност на части за твоя модел.
- Каква гаранция предлагате?
MobiSelect предоставя гаранция за извършените ремонти и използваните части. Гаранционният срок варира в зависимост от услугата и ще бъде уточнен при приемане на устройството.
- Ще загубя ли данните си при ремонта?
В повечето случаи ремонтът не изисква изтриване на данни. Все пак, препоръчваме предварително да направиш резервно копие, когато е възможно.
- Нужно ли е предварително записване за ремонт?
Не е задължително. Можеш да посетиш нашия сервиз в София без предварително записване, но за по-бързо обслужване препоръчваме да се свържеш с нас предварително.
- Какви части използвате при ремонта?
Работим с висококачествени оригинални или съвместими части в зависимост от желанието и бюджета на клиента. Винаги ще те информираме за възможните варианти.
- Какви видове ремонти предлагате?
Предлагаме смяна на дисплеи, батерии, букси за зареждане, ремонти по платката, отстраняване на софтуерни проблеми, почистване и диагностика на различни устройства.
- Как да разбера дали си струва да ремонтирам устройството?
Нашите техници ще направят безплатна диагностика и ще ти предоставят ясна оценка за стойността на ремонта, за да можеш да прецениш дали е изгодно.