Услуги
Изпрати устройството за ремонт по куриер (Speedy / Еконт)
Нямаш възможност да посетиш сервиза на място? С MobiSelect можеш да изпратиш телефона, таблета или лаптопа по куриер – бързо и удобно, от всяка точка на България. Когато пратката пристигне в сервиза, се обаждаме на номера от товарителницата, за да уточним детайлите, сроковете и цената. След ремонта връщаме устройството на посочения от теб адрес. Ако не успеем да се свържем, връщаме пратката обратно до подателя.
Как работи услугата стъпка по стъпка
- 1) Подготви устройството. Ако е възможно, изключи PIN/парола или добави тестов код и го запиши на бележка в пратката. Направи резервно копие на важните данни.
- 2) Опаковане и защита. Използвай балонно фолио/кутия; не изпращай зарядно, освен ако проблемът е свързан със зареждане. Добави бележка с име, телефон, кратко описание на проблема.
- 3) Изпрати с Speedy или Еконт до адреса в секция “Контакти”. В товарителницата посочи актуален телефон за връзка.
- 4) Потвърждение и оферта. Ще те потърсим веднага след получаване за диагностика, оферта и срок.
- 5) Ремонт и връщане. След одобрение извършваме ремонта и връщаме устройството на посочения адрес. При невъзможност за контакт – връщаме към подателя.
Доставката до сервиза е за сметка на клиента. Ако ремонтът бъде извършен, цената за двете посоки ще бъде приспадната от стойността на ремонта и ще поемем цялата сума, а плащането на ремонта се извършва при доставка на готовото устройство с преглед и тест.
За да избегнеш забавяния, увери се, че телефонът за обратна връзка в товарителницата е правилен. Начинът на плащане и доставката се уточняват при разговора след пристигане на пратката.
Ако предпочиташ, можеш да посетиш сервиза на място. Виж локацията и работното време.
Кога е удобен ремонтът по куриер?
- Живееш извън София или нямаш време да дойдеш на място
- Искаш бърза диагностика и оферта без да губиш време
- Повредата е ясна (екран, батерия, букса за зареждане, камера и др.)
- Неудобно ти е да се разделяш с устройството през работния ден
„Изпратих телефона по Спиди, на следващия ден ми се обадиха. Ремонтът беше готов бързо и го върнаха по адреса ми. Много коректна комуникация!“
Съвети за безопасно изпращане
- Добра защита. Балонно фолио, твърда кутия, плътно запълнени празнини.
- Бележка вътре. Име, телефон, имейл (по желание) и кратко описание на проблема.
- Достъп за тестове. Ако има PIN/парола, осигури тестов код или опиши ограниченията.
- Аксесоари само при нужда. Зарядно/кабел изпращай само ако са част от проблема.
Имаш въпроси? Свържи се с нас през Контакти – ще съдействаме.
Защо да избереш MobiSelect?
Получаваш бърза диагностика, коректна оферта без скрити условия и ясна комуникация на всяка стъпка. Работим с качествени части и даваме гаранция за извършения ремонт.
Услугата по куриер е създадена, за да ти спести време, без компромис в качеството. Изпрати устройството още днес – ние ще се погрижим за останалото.
Марки телефони които обслужваме
Независимо от марката на телефона – ние можем да помогнем
В MobiSelect имаме опит с ремонти на телефони на всички популярни марки – Apple iPhone, Samsung, Xiaomi, Huawei и други. Без значение дали телефона е нов или стар – ще му дадем нов живот.
❗ Ако не откриваш марката на твоето устройство, не се притеснявай – попитай ни, обслужваме и по-редки модели.
Често задавани въпроси за ремонтите
Имаш друг въпрос и не намираш отговора тук? Свържи се с нас и ще ти отговорим възможно най-скоро.
- До кой адрес да изпратя устройството?
Изпрати устройството с Speedy или Еконт до адреса на сервиза, посочен в секция „Контакти“. Моля, увери се, че телефонът за обратна връзка в товарителницата е актуален.
- Ще ме потърсите ли преди да започнете ремонт?
Да. След като пратката пристигне, се обаждаме на номера от товарителницата, за да уточним проблема, сроковете и цената. Ремонт започваме само след твоето потвърждение.
- Как се извършва плащането и доставката обратно?
Начинът на плащане и доставката обратно се уточняват при телефонния разговор след диагностика и оферта. Връщаме устройството на посочен от теб адрес.
- Какво става ако не успеете да се свържете с мен?
Ако не успеем да се свържем в разумен срок, връщаме пратката обратно към подателя, за да избегнем задържане в сервиза.
- Трябва ли да изпратя зарядно и аксесоари?
Не е необходимо, освен ако проблемът е свързан със зареждането. В такъв случай добави зарядното и опиши симптомите на бележка.
- Как да подготвя пратката безопасно?
Използвай твърда кутия и балонно фолио, запълни празнините, добави бележка с име/телефон и кратко описание на проблема. Ако има PIN/парола, добави тестов код за проверка.
- Колко струва ремонтът на телефон?
Цената на ремонта зависи от модела на телефона и вида на повредата. В MobiSelect предлагаме конкурентни цени и ще ти предоставим конкретна оферта след безплатна диагностика.
- Колко време отнема ремонтът?
Повечето ремонти се извършват в рамките на същия ден. При по-сложни случаи или при нужда от специфични части, ремонтът може да отнеме 2-3 работни дни.
- Работите ли с всички марки телефони?
Да, предлагаме ремонт на телефони iPhone, Samsung, Xiaomi, Huawei, Realme, Honor, Motorola, Nokia, Sony, LG, HTC и други. Можеш да се свържеш с нас, за да потвърдим наличност на части за твоя модел.
- Каква гаранция предлагате?
MobiSelect предоставя гаранция за извършените ремонти и използваните части. Гаранционният срок варира в зависимост от услугата и ще бъде уточнен при приемане на устройството.
- Ще загубя ли данните си при ремонта?
В повечето случаи ремонтът не изисква изтриване на данни. Все пак, препоръчваме предварително да направиш резервно копие, когато е възможно.
- Нужно ли е предварително записване за ремонт?
Не е задължително. Можеш да посетиш нашия сервиз в София без предварително записване, но за по-бързо обслужване препоръчваме да се свържеш с нас предварително.
- Какви части използвате при ремонта?
Работим с висококачествени оригинални или съвместими части в зависимост от желанието и бюджета на клиента. Винаги ще те информираме за възможните варианти.
- Какви видове ремонти предлагате?
Предлагаме смяна на дисплеи, батерии, букси за зареждане, ремонти по платката, отстраняване на софтуерни проблеми, почистване и диагностика на различни устройства.
- Как да разбера дали си струва да ремонтирам устройството?
Нашите техници ще направят безплатна диагностика и ще ти предоставят ясна оценка за стойността на ремонта, за да можеш да прецениш дали е изгодно.