Услуги

Изпрати устройството за ремонт по куриер (Speedy / Еконт)

Нямаш възможност да посетиш сервиза на място? С MobiSelect можеш да изпратиш телефона, таблета или лаптопа по куриер – бързо и удобно, от всяка точка на България. Когато пратката пристигне в сервиза, се обаждаме на номера от товарителницата, за да уточним детайлите, сроковете и цената. След ремонта връщаме устройството на посочения от теб адрес. Ако не успеем да се свържем, връщаме пратката обратно до подателя.

Как работи услугата стъпка по стъпка

  • 1) Подготви устройството. Ако е възможно, изключи PIN/парола или добави тестов код и го запиши на бележка в пратката. Направи резервно копие на важните данни.
  • 2) Опаковане и защита. Използвай балонно фолио/кутия; не изпращай зарядно, освен ако проблемът е свързан със зареждане. Добави бележка с име, телефон, кратко описание на проблема.
  • 3) Изпрати с Speedy или Еконт до адреса в секция “Контакти”. В товарителницата посочи актуален телефон за връзка.
  • 4) Потвърждение и оферта. Ще те потърсим веднага след получаване за диагностика, оферта и срок.
  • 5) Ремонт и връщане. След одобрение извършваме ремонта и връщаме устройството на посочения адрес. При невъзможност за контакт – връщаме към подателя.

Доставката до сервиза е за сметка на клиента. Ако ремонтът бъде извършен, цената за двете посоки ще бъде приспадната от стойността на ремонта и ще поемем цялата сума, а плащането на ремонта се извършва при доставка на готовото устройство с преглед и тест.

За да избегнеш забавяния, увери се, че телефонът за обратна връзка в товарителницата е правилен. Начинът на плащане и доставката се уточняват при разговора след пристигане на пратката.

Ако предпочиташ, можеш да посетиш сервиза на място. Виж локацията и работното време.

Кога е удобен ремонтът по куриер?

  • Живееш извън София или нямаш време да дойдеш на място
  • Искаш бърза диагностика и оферта без да губиш време
  • Повредата е ясна (екран, батерия, букса за зареждане, камера и др.)
  • Неудобно ти е да се разделяш с устройството през работния ден

„Изпратих телефона по Спиди, на следващия ден ми се обадиха. Ремонтът беше готов бързо и го върнаха по адреса ми. Много коректна комуникация!“

Борислав Д. – клиент на MobiSelect

Съвети за безопасно изпращане

  • Добра защита. Балонно фолио, твърда кутия, плътно запълнени празнини.
  • Бележка вътре. Име, телефон, имейл (по желание) и кратко описание на проблема.
  • Достъп за тестове. Ако има PIN/парола, осигури тестов код или опиши ограниченията.
  • Аксесоари само при нужда. Зарядно/кабел изпращай само ако са част от проблема.

Имаш въпроси? Свържи се с нас през Контакти – ще съдействаме.

Защо да избереш MobiSelect?

Получаваш бърза диагностика, коректна оферта без скрити условия и ясна комуникация на всяка стъпка. Работим с качествени части и даваме гаранция за извършения ремонт.

Услугата по куриер е създадена, за да ти спести време, без компромис в качеството. Изпрати устройството още днес – ние ще се погрижим за останалото.

Марки телефони които обслужваме

Независимо от марката на телефона – ние можем да помогнем

В MobiSelect имаме опит с ремонти на телефони на всички популярни марки – Apple iPhone, Samsung, Xiaomi, Huawei и други. Без значение дали телефона е нов или стар – ще му дадем нов живот.

❗ Ако не откриваш марката на твоето устройство, не се притеснявай – попитай ни, обслужваме и по-редки модели.

Често задавани въпроси за ремонтите

Имаш друг въпрос и не намираш отговора тук? Свържи се с нас и ще ти отговорим възможно най-скоро.

До кой адрес да изпратя устройството?

Изпрати устройството с Speedy или Еконт до адреса на сервиза, посочен в секция „Контакти“. Моля, увери се, че телефонът за обратна връзка в товарителницата е актуален.

Ще ме потърсите ли преди да започнете ремонт?

Да. След като пратката пристигне, се обаждаме на номера от товарителницата, за да уточним проблема, сроковете и цената. Ремонт започваме само след твоето потвърждение.

Как се извършва плащането и доставката обратно?

Начинът на плащане и доставката обратно се уточняват при телефонния разговор след диагностика и оферта. Връщаме устройството на посочен от теб адрес.

Какво става ако не успеете да се свържете с мен?

Ако не успеем да се свържем в разумен срок, връщаме пратката обратно към подателя, за да избегнем задържане в сервиза.

Трябва ли да изпратя зарядно и аксесоари?

Не е необходимо, освен ако проблемът е свързан със зареждането. В такъв случай добави зарядното и опиши симптомите на бележка.

Как да подготвя пратката безопасно?

Използвай твърда кутия и балонно фолио, запълни празнините, добави бележка с име/телефон и кратко описание на проблема. Ако има PIN/парола, добави тестов код за проверка.

Колко струва ремонтът на телефон?

Цената на ремонта зависи от модела на телефона и вида на повредата. В MobiSelect предлагаме конкурентни цени и ще ти предоставим конкретна оферта след безплатна диагностика.

Колко време отнема ремонтът?

Повечето ремонти се извършват в рамките на същия ден. При по-сложни случаи или при нужда от специфични части, ремонтът може да отнеме 2-3 работни дни.

Работите ли с всички марки телефони?

Да, предлагаме ремонт на телефони iPhone, Samsung, Xiaomi, Huawei, Realme, Honor, Motorola, Nokia, Sony, LG, HTC и други. Можеш да се свържеш с нас, за да потвърдим наличност на части за твоя модел.

Каква гаранция предлагате?

MobiSelect предоставя гаранция за извършените ремонти и използваните части. Гаранционният срок варира в зависимост от услугата и ще бъде уточнен при приемане на устройството.

Ще загубя ли данните си при ремонта?

В повечето случаи ремонтът не изисква изтриване на данни. Все пак, препоръчваме предварително да направиш резервно копие, когато е възможно.

Нужно ли е предварително записване за ремонт?

Не е задължително. Можеш да посетиш нашия сервиз в София без предварително записване, но за по-бързо обслужване препоръчваме да се свържеш с нас предварително.

Какви части използвате при ремонта?

Работим с висококачествени оригинални или съвместими части в зависимост от желанието и бюджета на клиента. Винаги ще те информираме за възможните варианти.

Какви видове ремонти предлагате?

Предлагаме смяна на дисплеи, батерии, букси за зареждане, ремонти по платката, отстраняване на софтуерни проблеми, почистване и диагностика на различни устройства.

Как да разбера дали си струва да ремонтирам устройството?

Нашите техници ще направят безплатна диагностика и ще ти предоставят ясна оценка за стойността на ремонта, за да можеш да прецениш дали е изгодно.